piątek, 24 października 2014

Przepraszam

Przepraszam,że tyle musicie czekać na rozdział,ale od razu piszę NIE MAM ZAMIARU KOŃCZYĆ BLOGA! Mam pomysły, czasami lepsze czasami gorsze, ale za każdym razem czytam to co napisałam i modyfikuje itd. Teraz jednak mam o wiele mniej czasu na pisanie, ze względu na szkolę i różnego rodzaju zajęcia pozalekcyjne ;CC Mam małe pytanko do osób KTÓRE WIDZĄ TEN POST, czy pojawiają Wam się jakieś białe wykrzykniki czy coś w tym stylu ? ;/

Rozdział 5 postaram się dodać jeszcze dzisiaj lub w sobotę. Rozdział 6 jakoś w listopadzie ok 14. :)

2 komentarze:

  1. Yay! Cieszę się, że post ma być niedługo *.* ja nie widzę żadnych białych wykrzykników.. chociaż czytam na tel, więc nie wiem. Twój blog jest super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nie widzę i także korzystam z telefonu...
    Kochana jesteś że się nami przejmujesz wielkie dzięki lecę czytać nowy rozdział :**

    OdpowiedzUsuń