wtorek, 27 stycznia 2015

Liebster Avards



Zostałam nominowana do Liebster Avards przez All you needs is love. Dziękuję :D

PYTANIA:

1.Dlaczego zaczęłaś pisać bloga?
2.Co cię inspiruje do pisania?
3.Kim jest dla ciebie czytelnik?
4.Ile czasu spędzasz przed komputerem, a ile przy pisaniu bloga.
5.Czy interesują cię blogi tylko na temat 1D?
6.Jakie są twoje pasje/zainteresowania poza pisaniem?
7.Lubisz czytać? Jeśli tak to jaka tematyka cię interesuje?
8.Masz rodzeństwo? Czy przeszkadza ci czasem w pisaniu?
9.Ulubione danie/napój.
10.Ulubiony film, aktor, piosenkarz/piosenkarka.


ODPOWIEDZI:

1 .Zainspiriowałam się czytaniem innych blogów, w mojej głowie same układały się historie, więc postanowiłam je opisać :D
2.Czytanie różnego rodzaju książek,najczęściej komedio-kryminalne, fantastyczne, oraz oglądanie seriali i (wiem,że do dziwne) zdjęć gwiazd XD
3.Jest dla mnie osobą bardzo ważną. Bo właśnie dzięki temu, że mam chociaż jednego czytelnika, nadal mam chęć pisać, ponieważ wiem,że mam dla kogo :)
4.Przed komputerem zazwyczaj 4-5h. Przy pisaniu bloga to rożnie, zdarza się,że mam wenę,siadam i w 1-1,5 napisze nowy rozdział,a czasami siedzę przed komputerem godzinę,a napiszę tylko dwa zdania. XD
5.Nie. Uwielbiam czytać blogi,gdzie się coś dzieje. Blogi "akcji" :D Te romantyczne troszkę mnie nudzą,ale też je lubię :P
6.Kocham taniec. I zajmowanie się zdjęciami :D
7.Uwielbiam! :D Fantasy,kryminalne, przygodowe :)
8.Mam, ale nie przeszkadza. Jak zamknę drzwi, to wiedzą,że mają nie wchodzić ;p
9.Tymbark marchewkowo-jabłkowy i sok (domowy) pomarańczowo-bananowy! Uwielbiam je <3
10.Nie potrafię wybrać ulubionego,ale na pewno wszystkie części Piratów z Karaibów,Iron Man,Avengers,Agenci T.A.R.C.Z.Y,Miasto Kości i wiele innych :D Ulubiony aktor to Johnny Depp,Angelina Jolie,Jennifer Anistion :D


*NOWY ROZDZIAŁ pojawi się jeszcze w tym tygodniu, przepraszam za opóźnienie ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz