wtorek, 6 stycznia 2015

Proszę, przeczytaj jak już tu jesteś ;)

Hej wszystkim! Wiem,że nie zagląda tutaj za dużo osób,ale od dawna zastanawiałam się nad napisaniem tej norki i w końcu postanowiłam to zrobić. Więc zaczynajmy :D !
Pierwsza sprawa to mój tt- https://twitter.com/Oh_my_good_xx ------> Tutaj pojawiają się informacje o pojawieniu się nowego rozdziału na blogu, jak idzie mi pisanie i tym podobne. Nie zaglądałam na niego od pewnego czasu,jednak teraz wszystko zmieniłam. Oczywiście oddaje follow tym którzy, również mnie zaobserwowali, więc jak macie tt to- F4F, i takie tam rożne rzeczy :)
Jest to również opcja napisania do mnie czy coś, chociaż wiem, że raczej nikt tego nie zrobi, ale jak chcecie to śmiało, nie gryzę :D
Druga sprawa to podziękowania. Pragnę podziękować tym wszystkim którzy czytają te moje wypociny. Jesteście cudowni! Cieszę się jak dziecko z każdego komentarza, nawet jeżeli jest to tylko jeden. Bo jeżeli widzę,że jest chociaż jedna osoba która czyta moje prace i jej się podobają, to dostaję skrzydeł i jestem w stanie pisać cały czas, chociażby dla tej jednej osoby która czeka na dalszy ciąg opowiadania. Jest to dla mnie naprawdę ważne i motywujące do pracy. Ciesze się jak widzę,że liczba wyświetleń rośnie na moim blogu i dlatego bardzo Wam dziękuję. Może jest Was tylko garstka. Może tylko 5 osób lub nawet 2, jednak to dzięki Wam nadal coś pisze i dlatego DZIĘKUJĘ !! <3

Zastanawiam się nad stworzeniem zakładki' O mnie'. Wiecie,kilka faktów o mnie, a w komentarzach pisalibyście coś o Was. Co o tym myślicie ? ;)

Jeszcze raz mój tt- https://twitter.com/Oh_my_good_xx
Jutro już szkoła, więc trzymajcie się i wytrwajmy razem jakoś do tego piątku :) Powodzenia ! :D Do następnego aniołki xoxo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz